2013年9月1日 星期日

Y! Blog 真的要關閉了

上星期五, 係FACEBOOK接收到一個突如其來既壞消息,

就係YAHOO正式宣佈要關閉Y! Blog HK既業務,

收到哩個消息, 就如刀割心口一樣痛, 始終Y-BLOG帶給我地太多回憶啦!!

由06年籌備結婚時開BLOG做籌備婚禮紀錄, 婚禮後經歷芯芯由懷孕到出世, 再見證埋細佬出世,

不經不覺本BLOG由出世到現在已經七個年頭了!!!



 

Y-BLOG帶給我地家庭上既回憶, 亦都帶給我地能夠結識一班志同道合既BLOGGER,

大部份仲成為朋友, 係FACEBOOK上交流意見, 更有部份成為要好既朋友添!!

所以今次YAHOO宣佈12月16日關閉Y-BLOG運作, 真係萬分唔捨得!!

奈何開閉已成事實, 無理心情點差都要面對,

希望咁多年心血不要化為烏有, 雖然咁多年都對Y BLOG媽聲四起,

只希望今次搬BLOG問題或BACKUP儲存過去文章上, Y-BLOG做出好戲啦, 給大家留個美好回憶!!

而我另一個最關心既問題, 就係閞注左既blogger會否隨著Y BLOG開閉而失散呢??








搬BLOG已成一眾BLOGGER既話題, 我係FACEBOOK分享Y BLOG關閉消息,

已經好多BLOGGER討論應該搬去邊到, 繼續BLOGGER既生涯,

其實幾個BLOG既品牌我都試過, 講真依然係Y-BLOG最方便好用, 可惜將關閉

自從上次Y-BLOG UPGRADE, 已經係BLOGSPOT開左BLOG做定BACKUP,

不過始終BLOGSPOT無Y-BLOG咁方便, 先慢慢放棄左, 而家要搵地方搬, 一於重開BLOGSPOT,

大家想繼續留意我地既消息, 要記住以下網址啦!!

http://billynvivian.blogspot.sg/

至於YAHOO推介Tumblr, 又有冇blogger用過, 好用與否嗎???

各位blogger, 你地又會搬去邊到呢???



至於用BLOG作交流平台外,

而家最多HK人用, 應該係FACEBOOK,

我地會否開B の家FANS PAGE 專頁, 還在考慮中, 有消息會盡快公佈!!

***********************************************************************************  

而各位公關朋友, 想邀請我地出席活動, Y-BLOG關閉前都可以係BLOG留信息,

亦可將活動資料SEND去我地既EMAIL作聯絡

EMAIL : billywck1@yahoo.com.hk

***********************************************************************************  

未建立FACEBOOK專頁前

我地一家最新既近況會UPLOAD上芯爸既FACEBOOK,

想繼續留意我地, 請移玉步到FACEBOOK

如想FACEBOOK上ADD我們做朋友,

請留私人信息, 留下BLOG名以或BLOG LINK 以滋識別身份,

謝謝!!

Facebook,(<----PLS CLICK),

Billy Wan

建立你的 Facebook 電子名片

***********************************************************************************  

7 則留言:

  1. 呢度好煩。留言要驗證???

    回覆刪除
    回覆
    1. 去setting整走去啦!
      setting>文章和留言>顯示字詞驗證> no

      刪除
  2. 報到, 我都搬咗嚟blogspot呀!!!
    http://sarahcakeblog.blogspot.hk/

    回覆刪除
  3. 相見反喇~ 新LINK
    http://szesmart.blogspot.hk/

    回覆刪除
  4. 個人認為 tumblr 無呢度咁好用,果邊係簡易D,易follow 到followers 既消息多D,但過份簡易變得唔似一個blog,有D 似無字數限制既微博!

    回覆刪除